Dati un LIKE

Incepand cu 1 Februarie 2012 vom organiza concursuri in fiecare luna.Valoarea premiului sa fie?

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Noi Proiecte

Dandu-i un e-mail premierului Emil Boc cu cateva ideii de ale mele , la care nici nu speram sa le citeasca dapai sa imi raspunda acesta mi-a raspuns ferm si imediat desi era o ora tarzie.

"Multumesc pentru mesaj. Sa stiti ca am lansat saptamana asta primele 20 de proiecte de parteneriat public-privat, inclusiv autostrazi care vor moderniza infrastructura inclusiv pe bani privati." raspunsul premierului Emil Boc.

Desi multi il contesta pe Emil Boc ,eu am incredere in el, deoarece cred ca el nu are sustinerea oamenilor politici din Parlament pentru a lansa proiecte BENEFICE ROMANIEI.

Multi dintre parlamentari sunt pusi pe criterii politice,iar cei din parlament care sunt sub asediile PSD-ului, PNL-ului si PC-ului se impotrivesc proiectelor deoarece li s-au luat CIOLANUL de la gura.Acuma numai au ce fura,numai au ce invartii,numai au siguranta ca pot face ce vor fara sa fie descoperiti,nu ca nu ar fi politicieni in partidul PDL care se aseamana cu cei din celelalte partide politice,dar sunt sigur ca daca Traian Basescu si Emil Boc va avea sustinerea parlamentarilor si vor alege calea dreapta de a prospera Romania,vom iesi cat de curand din criza.

Creca multi dupa ce citesc acest articol o sa zica ca am inebunit,dar stiti care e problema ???? NU MA INTERESEAZAAAA ,fiecare cu parerile lui ,traim intr-o tara libera , avem dreptul sa spunem ce vrem ,dar ne asumam tot ce spunem.

Sper ca de curand sa va pot arata unele proiecte care se vor concluziona si se vor solutiona in Romania cu Emil Boc premier.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii