Dati un LIKE

Incepand cu 1 Februarie 2012 vom organiza concursuri in fiecare luna.Valoarea premiului sa fie?

marți, 19 aprilie 2011

Scenefz.net

Din dorinta de a mari comunitatea SceneFZ am decis sa re-deschidem portile si sa acceptam noi membri si totodata sa-i premiem pe cei care anunta deschiderea portilor pe diverse forumuri/blog-uri.
In perioada 30.04.2011 - 08.05.2011 [FREE SIGN-UP] SceneFZ isi deschide portile noilor useri.

In acelasi timp tot pentru a veni in ajutorul userilor SceneFZ a creat 3 noi categorii:
1. TVEps-Ro (RoSubbed)
2. XviD-Ro (RoSubbed)
3. BR-Ro (BluRay-RoSubbed)

Daca ati devenit deja curiosi puteti sa va creati un cont aici: www.scenefz.net 

4 comentarii:

  1. e naspa rau....si stai degeaba la seed,ca oricum trebuie sa platesti prin sms...de fapt asta e si smecheria!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca stii despre ce vorbesti. Eu am cont pe scenefz de 4 ani si nu am platit niciodata nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa va bag pula in gat cu scenefezu vostru de hoti,si sa va fut la toti mamicile in bot

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru cn nu are internet bun recomandarea mea este sa platiti prin sms ... dar daca internetul este bun nu vei plati niciodata nimik ... asha ca injuri degeaba frate

    RăspundețiȘtergere

Comentarii